Kategorie

Informace

Vše stále funguje jak má, dobírky možno hradit i hotovostí, Zásilkovna doručuje včas a do mnoha zemí nejen po celé Evropě.

Výdejní místa jsou otevřená, pro jistotu zkontrolujte, zda vaše výdejní místo nemá nějaké omezení zde

Kurzy je také možno objednávat, ale momentálně neprobíhají. Provozovna je dočasně uzavřena, výdej nakoupeného zboží je možný výdejním okénkem.

Zboží, které není skladem vyrobíme do 14 - 21 dnů, neváhejte a napište.

Pokud chcete urychlit dopravu a platíte převodem, můžete poslat kopii výpisu platby na hrnicci@gmail.com, uhrazené zboží zakoupené do 16h dávám hned do svozu a druhý den bude na cestě k Vám.

Když balík nedorazí do dvou dnů hned mi napište, zjistím kde se toulá a případně zašlu číslo na kurýra ve vašem  městě.

Doprava, poštovné, platba.

Dopravu zajišťujeme pomocí dopravce Geis, Zásilkovna, Česká pošta.

Domů doručuje i Zásilkovna a to i na dobírku, zvolte Zásilkovna na adresu. Tato služba pak doručuje pomocí kurýrů DPD,Geis, a Česká pošta, dle momentální vytíženosti a je poměrně rychlá.

Kurýr vám osobně zatelefonuje a domluví se na vhodné době předání. Většinou doručí do druhého dne od zadání svozu, před Vánocemi bývá občas mírný skluz.

Pro dopravu šperků je nejlevnější Česká pošta, poštovné 24,-Kč je za obyčejný dopis, v tom případě pošta neručí za ztrátu či poškození.

Vždy se snažíme vše pečlivě balit aby nedošlo k poškození.

Také je možné osobní převzetí v Křepicích. Osobní převzetí je samozřejmě ZDARMA - NYNÍ POUZE PO PŘEDBĚŽNÉ TELEFONICKÉ DOMLUVĚ Z PROVIZORNÍHO OKÉNKA.

Platba je možná

hotovost - pouze v Křepicích

- platebními kartami MasterCard a VISA - platební brána PAYS - tlačítko Pays v košíku u platby

- QR platbou - platební brána PAYS - tlačítko Pays v košíku u platby

bezhotovostním převodem na účet 670100­-2200708168/6210 M bank, v.s. je číslo objednávky- tlačítko bankovní převod v košíku

-dobírkou - v košíku u možností platby nutno vybrat poštovné s dobírkou - např.Zásilkovna s dobírkou!

Zákazníci ze Slovenska a ostatních evropských zemí

- platebními kartami MasterCard a VISA, QR kódem - platební brána PAYS - tlačítko Pays v košíku u platby

- bezhotovostním převodem - FIO 2400114399 /2010,CZ6220100000002400114399
FIOBCZPPXXX

- dobírkou - zadat dopravce S DOBÍRKOU

Nově levná doprava do Polska, Maďarska, Velké Británie, na Ukrajinu, Rakouska, Německa i Ruska. Zásilkovna. Individuální ceny - domluva emailem.

Ceny poštovného a balného

Česká republika

Zásilkovna - výdejní místo 64 Kč, s dobírkou 84 Kč - pro menší zásilky do 10 kg, nad 5 kg je cena vyšší

Geis -balík - 100 Kč - pro objemné i těžké zásilky, možno zaslat až 3 balíky v jednom

Zásilkovna na adresu - 91 Kč , také s dobírkou 

ČESKÁ POŠTA

obyčejnÝ DOPIS - 24 Kč - ­POUZE šperky, malá zvířátka,  CD a kniha - NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ

doporučený dopis ­- 52 Kč -  ­POUZE šperky, malá zvířátka, dýmečky, CD a kniha.

balík do ruky ­- 129 Kč

balík s dobírkou- 190 Kč

Slovensko

Zásilkovna - nízké ceny

Výdejní místo, i dobírka, cena dle hmotnosti

Na adresu 145, i dobírka, cena dle hmotnosti

Česká pošta

obyčejný dopis do 250 g ­­ - 80 Kč - pouze­ šperky

doporučený dopis do 250g  - 145 Kč  - pouze šperky

cenný balík 240 Kč, s dobírkou 270 Kč

Doprava do evropských zemí

Česká pošta

obyčejný dopis - 80 Kč - pouze šperky

doporučený dopis - 145 Kč -pouze šperky

cenný balík do 3 kg - 526 Kč

V tomto případě je někdy vhodnější domluva předem ohledně ceny dopravy, neboť ale ceny kurýrem In Time jsou různé

dle země dodání, a při menším množství zboží lze použít i produkt "doporučený balíček" v ceně od 110 Kč.

Napište o jaký výrobek máte zájem, zvážím, zvolím co nejlevnější variantu a napíšu.

Doprava mimo EU

DOPRAVU MIMO EVROPSKOU UNII,  ŘEŠÍME INDIVIDUÁLNĚ DLE HMOTNOSTI A ZEMĚ DODÁNÍ

Česká pošta, Zásilkovna - zde již za dobré ceny zasíláme po celé Evropě, ceny se liší dle země a hmotnosti.

Cenu sdělím emailem, některé země umožňují i dobírku.

šperky lze zasílat jako obyčejnou zásilku po celém světě za 80,- Kč

Reklamace

!!! Nepřebírejte zásilku, která je viditelně z vnějšku poškozená. Zásilku máte právo před dopravcem rozbalit a zkontrolovat. V případě potíží ihned sepište s dopravcem reklamační protokol. !!!

GEIS - reklamujte do 3. dnů

  • přímo e-mailem logistika@comgate.cz
  • K reklamačnímu řízení je potřeba zaslat:

    • číslo zásilky (naleznete na balíku nebo vám ho na vyžádání vyhledám)
    • popis poškozeného zboží, počet kusů
    • fotografie poškozeného balíku, zboží, adresního štítku, případně označení "křehké"
    • doklad o prodeji (případně výpis z objednávky s cenou zboží)
    jakmile zahájíte reklamační řízení,informujte mne emailem, zašleme nové zboží. Bez pokusu o reklamaci nezasíláme. Je nutno dopravce neustále vychovávat.

­ ČESKÁ POŠTA ­ ZBOŽÍ JE ČESKOU POŠTOU ZASÍLÁNO JAKO CENNÝ BALÍK, PŘÍPADNĚ DOPORUČENÝ

DOPIS A TYTO DVA TYPY ZÁSILEK JSOU POJIŠTĚNÉ. PROTO SI ZKONTROLUJTE KERAMIKU IHNED PO PŘEVZETÍ A V PŘÍPADĚ

POŠKOZENÍ REKLAMUJTE ZÁSILKU NEJDÉLE DO DRUHÉHO DNE NA JAKÉKOLIV POBOČCE

ČESKÉ POŠTY.

DROBNÉ ŠPERKY MOHU POSLAT I JAKO OBYČEJNÝ DOPIS ZA 24 KČ,­ NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ.

­ IN TIME ­ V PŘÍPADĚ POŠKOZENÍ NAFOŤTE POŠKOZENÉ ZBOŽÍ, PŘÍPADNĚ POŠKOZENÝ OBAL,ŠTÍTEK A TAKÉ JAK BYLO ZBOŽÍ ZABALENO. POTÉ NÁS  KONTAKTUJTE , REKLAMACI VYŘÍDÍME SAMI A PO DOHODĚ VRÁTÍME PENÍZE NEBO VYROBÍME ZBOŽÍ NOVÉ, PŘÍPADNĚ DORUČÍME HNED POKUD JE SKLADEM. MOŽNO I POSLAT VÝROBEK JINÝ, PODOBNÝ DLE DOMLUVY.

Zásilkovna - oznamte mi poškození a vše vyřeším zřejmě sama - ještě nemám zkušenost

Ale nemusíte se obávat. Vše velice pečlivě balíme do bublinek, novin a používáme všemožné vycpávky

abychom neštěstí předešli. Stává se to opravdu výjimečně.

Pokud reklamujete z důvodu viditelného poškození při přepravě a je to možné,požádejte kurýra o sepsání ohlášení.

Reklamační podmínky

Lhůta pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu u zboží koupeného po internetu či po telefonu je 14 dní

od uzavření smlouvy či od doručení zboží nebo jeho vyzvednutí. V této lhůtě je nutné odeslat oznámení o

odstoupení.

Lhůta pro vrácení zboží do e­shopu je 14 dní ode dne, kdy zákazník oznámí, že odstupuje od smlouvy.

Spotřebitel odpovídá za poničení věci, kterou vrací a zacházel s ní jinak, než bylo nutné s ohledem na

povahu zboží. Je pak povinen uhradit částku, o niž se hodnota věci snížila ..

Náš e­shop nepožaduje vrácení zboží v originálním neporušeném obalu.

Upozornění ­ velikosti výrobků uváděné u produktů jsou přibližné, pokud chcete znát zcela přesnou velikost

konkrétního výrobku, raději napište, změříme na mm,ml....

Každopádně pokud byste měli jakýkoliv problém, napište, pokusíme se jej vyřešit ku všeobecné

spokojenosti.